четверг, 26 марта 2020 г.

E – ÕPE KARANTIINI AJAL


Kallid 6.B klassi õpilased ja lapsevanemad!

Meie riigis jätkub eriolukord, mille eesmärgiks on meie elu ja tervise kaitsmine. Vaatamata sellele tahab elu elamist ja õppetöö tegemist. See on meie kõigi jaoks uus kogemus. Aitäh Teile kallid lapsevanemad, et sellises keerulises olukorras olete hästi hakkama saanud! Ma tahan Teid tänada mõistmise, kannatlikkuse, abi ja toe eest nii õpetajatele kui ka oma lastele! Kindlasti saame ka edaspidi üheskoos hästi hakkama. Minu meelest võiks peale karantiini lõppu Teile lausa pedagoogi diplomi anda. Hea meel on selle üle, et enamus õpilastest suhtub õppetöösse tõsiselt ja teeb koduseid töid hoolega. 9 õppepäeva on näidanud seda, et enamus meie klassi õpilastest on  vastutustundlikud ja usaldusväärsed. Ma olen Teie üle uhke! Paraku aga on ka neid, kelle jaoks on see justkui koolivaheaeg. Ma pean teid kurvastama – meil ei ole koolivaheaeg, meil toimub igapäevaselt õppetöö.  Võib-olla on natuke harjumatu niimoodi õppida, aga mis teha, peab. Viimane aeg on ennast kokku võtta, sest koduõpe jätkub ka aprillikuus. Kindlasti on selles ka midagi positiivset. Ma usun, et koduõppel olles muutute Te  palju iseseisvamaks. Igatahes ma usaldan Teid ja usun Teisse. Ma tean, et me saame üheskoos hakkama ja oleme üksteisele toeks. Teatke, et ma aitan Teid alati hea meelega. Võite mulle helistada ja kirjutada probleemide korral. Jälgige ka tähelepanelikult e-kooli. Kõik olulise informatsiooni leiate sealt.
Kui läheb hästi, siis kohtume Teiega koolis  maikuus. Ma loodan seda väga.
Soovin Teile kõigile eelkõige tervist, rõõmsaid hetki peres ja ilusat kevadet!

 Lugupidamisega õpetaja Krista



Комментариев нет:

Отправить комментарий