четверг, 15 ноября 2018 г.

ME OLEME NÜÜD 5. KLASSI ÕPILASED


9. novembril toimus 5. klasside pühitsemine. Oli tore üritus. Kõigepealt me pidime esitlema oma klassi – näitama klassi visiitkaarti. Sellega said hästi hakkama kõik õpilased, sest meie klassis on andekaid lapsi palju ja kõigil on suured unistused.
Meie klass – 5. B
Ei ole Teie ees Power Point programm,
kuid meie klassis  powerit ja pointi on.
Meie klassis  on õpilasi palju,
kes teeb tööd, kes viskab nalju.
Mõni spordib, mõni maalib,
mõni lihtsalt ringi traalib –
uurib siit ja vaatab sealt,
asju mitme kandi pealt.
Igaühel oma loomus,
iseloomustab neid loovus.
Tähtsal kohal iga laps,
domineerib number 2.
2 Lerat, Sašat, Iljad-
rääkida võib neist ainult head.
2 Nastjat, Alisat, Vikat
ning veel 5 poissi ja 5 plikat:
Maxim, Kevin, Roma, Edik, Albina
Violeta, Irena, Katja, Vlad, Karina.
Unistusi on meil palju,
kuid pilvedes me ei hõlju.
Plaanid on meil reaalsed,
soovid elementaarsed.
Kohe tutvustame neid,
ehk veidi üllatame Teid.

Lera B.:
Mina tahan saada ärinaiseks, sest mulle meeldib töötada iseendale.
Maxim B.:
Mina tahan saada treeneriks, sest mulle meeldib tegeleda spordiga.
Ilja G.:
Mina tahan saada muusikuks või blogijaks, sest mulle meeldib mängida pilli ja istuda arvutis.
Kevin:
Mina tahan saada ehitajaks, sest mulle meeldib maju ehitada.
Nastja I.:
Mina tahan saada lastearstiks,  sest ma tean arstidest ja haiglast palju. Veel ma tahan saada tantsijaks.
Alisa I.:
Mina tahan saada sotsiaaltöötajaks, politseinikuks või uurijaks, sest see on huvitav töö.
Nastja L.:
Mina tahan saada blogijaks või animaatoriks, sest mulle meeldib istuda arvutis.
Saša L.:
Mina tahan saada IT-spetsialistiks, sest mulle meeldib tehnika.
Ilja L.:
Mina tahan saada jalgpalluriks või blogijaks, sest mulle meeldib sporti teha ja arvutis istuda.
Alisa O.:
Mina tahan saada pankuriks, sest mulle meeldib raha lugeda.
Roma:
Mina tahan saada psühholoogiks või IT-spetsialistiks, sest mulle meeldib inimesi aidata ja arvutis istuda.
Vika P.:
Mina tahan saada arstiks, sest ma tahan inimesi aidata ja see on huvitav töö.
Edik:
Mina tahan saada mootorratturiks ja politseinikuks, sest mulle meeldib politseivorm.
Albina:
Mina tahan saada flöödi õpetajaks, sest mulle meeldib muusika ja veel ma tahan saada piirivalvuriks, sest see on huvitav  töö.
Lera R.:
Mina tahan saada juuksuriks või maniküürijaks, sest mulle meeldib juukseid lõigata.
Saša S.:
Mina tahan saada disaineriks, sest mulle meeldivad ilusad toad.
Violeta:
Mina tahan saada blogijaks või disaineriks, sest mulle meeldivad ilusad riided.
Irena:
Mina tahan saada sportlaseks, sest mulle meeldib joosta. Veel ma tahan saada politseinikuks, sest see on huvitav töö.
Katja:
Mina tahan saada hambaarstiks, sest ma tahan olla inimestele vajalik. Veel ma tahan saada iluuisutajaks, sest mulle meeldib uisutada.
Karina:
Mina tahan saada tantsijaks, sest mulle meeldib tantsida. Veel ma tahan saada piirivalvuriks, sest mulle meeldib passe kontrollida. Aga veel ma tahan saada kapteniks, sest minu isa töötab laeval.
Vlad:
Mina tahan saada IT-spetsialistiks või blogijaks, sest mulle meeldib arvutis istuda.
Vika V.:
Mina tahan saada kunstnikuks, juuksuriks, disaineriks või multiplikaatoriks, sest mulle meeldib joonistada ja tegeleda kunstiga.

Esitasime ka 5. a klassile mõistatusi oma klassi õpilastest.

Valeriia Bondar

Kes on meie klassis uusim liige,
kuid ei armasta ta intriige.
Rahulik ja sõbralik on tema,
kõigi vastu väga kena.
Maxim Bruev

Kellel on sööklas põsed punnis,
aga suu lahti teeb harva tunnis.
Vahetunnis jookseb ringi,
nii, et värisevad pinged.
Ilja Goršanov

Kes on meil naerukajakas,
kuid harva tunnis sõnakas.
Muusika istub tema sees,
üldse on ta täitsamees.
Kevin Hapjorski

Tahab olla koolis lahe,
naerab, kui saab tunnis kahe.
Tihti on tal tunni lõpus
juba telefon  kiirelt  näpus.
Anastassia Iljinova

Kes on klassis kõige aktiivsem
ning tihti impulsiivsem
Teda näeme kontserditel koolis
alati julges tantsupoosis
Alisa Ivanova

Kes on meie rõõmurull,
mängib rahvastepalli nagu hull.
Muusika on tema elu,
ning poiste seas on tal melu.
Anastasia Laveeva

Kes on meil kõige julgem,
kellel kodutöö on kõige selgem.
Kes sunnib tihti teisi takka,
kamandades  :„Õppima hakka!”
Aleksandr Lind

Kes on meil suurim tehnikafänn,
kelle käes on alati tehniline nänn.
Teab hästi, kuhu auku panna juhe,
aga muidu on ta laisk kui lohe.
Ilja Lis

Kes on kõva spordimees
ning jooskus alati kõigist ees.
Ta teeb trenni kõige  rohkem,
ning poistest on kõige uhkem.
Alisa Organ

Kes fantaseerida armastab
ning teisi alati abistab.
Tunnis vaatab kogu aeg taha
ja meeldib talle lugeda raha.
Roman Ottšik

Kes on meie klassi pikem mees,
aga basseinis ujub kui kala vees.
Klassis viimases pingis istub,
kehalise tunnis aeglaselt astub
Viktoria Paltšikova

Kes on meie klassis  salapärane
ja nii kergelt ei avane.
Lugeda armastab väga tema
ning üldse on ta väga kena.
Eduard Petrakov

Ei meeldi talle koolielu range,
näitab välja, et on kange.
Kuid tüdrukutega on tal huvitavad lood,
meeldib talle romantiline pool.
Albina Polyakova

Kes see muusikast meil palju teab,
ning õpetajast alati lugu peab.
Armas, kena tüdruk ta,
hästi laulab ja mängib flööti ka.
Valerija Raat

Ta on sõbralik ja tore,
aga kannatust tal pole.
Tihti käitub tormakalt,
aga maniküüri teeb ta hoolikalt.
Oleksandra Smelska

Ta on lahke, positiivne, kena,
disainida armastab tema.
Peale selle ilmselt vist
armastab tagaajamist.
Violeta Smorževskaja

Tagasihoidlik, meeldiv plika,
sõbralikult naeratab ikka.
Lahke, kena tüdruk ta,
armastab meil mängida.
Irena Stankevitš

Kes on meil spordis parim,
kuid tüdrukutest pole klassis vanim.
Vahetunnis jookseb poiste kannul
ja õpetajat teretab igal sammul.
Jekaterina Tarassu

Kes on väga musikaalne,
ning alati originaalne.
Istub ta meil esireas,
pikad heledad patsid on peas.
Karina Tsoy

Tubli on ta eesti keeles,
alati on tal kõik meeles.
Edukas on  olümpiaadil,
ballitantsus pjedestaalil.
Vlad Volkov

Kes jookseb vahetunnis teistest rohkem,
kuid enamasti on kõige lahkem.
Toredamat poissi Te
ärge parem otsige.
Viktoria Volossatova

Kes on joonistamises väga hea,
ning kellel ideesid täis on pea
Kunsti peale on tal annet,
kindlalt hoiab oma rannet


Teadmisi pidime näitama paljudes õppeainetes – matemaatikas, muusikas, kirjanduses. Nüüd võib öelda, et me oleme 5. klassi õpilased.

Te näete - meie klass on tore,
halbu kaaslasi meil pole,
ega pole ühtki lolli
ning ka mitte ühtki kolli.

Lõpuks kõlada las nüüd,
meie klassi rõõmuhüüd:
See on meie viies B,
B – kad ruulivad, jee – jee!



Комментариев нет:

Отправить комментарий