воскресенье, 16 сентября 2018 г.

SPORDIPÄEV


Reedel, 7. septembril oli meil spordipäev. See on alati tore päev. Sellel aastal me käisime Toilas. Me tulime kooli kell 9.00. Kõigepealt oli klassijuhataja tund, kus me rääkisime ekskursioonist ja me kirjutasime alla dokumendile, et me käitume ekskursioonil hästi. Kell 10.00 me istusime bussi ja sõitsime Toilasse. Toilas me olime rannas. Seal me käisime jalgupidi vees, mängisime palli, jalutasime mere ääres, rääkisime juttu, kuulasime muusikat,  istusime  kividel ja korjasime kive. Meil oli kaasas söök ja jook ja me sõime seal. Kokad andsid meile kaasa küpsiseid ja vett. See oli väga tore päev.

Nastja L. :Mulle meeldis sellel päeval kõik.
Nastja I.: Kõige rohkem meeldis mulle käia jalgupidi vees.
Albina: Mulle meeldis sellel päeval kõik.
Katja: See oli tore päev.
Irena: Kõige rohkem mulle meeldis istuda mere ääres.
Alisa O.: See oli tore päev. Kõige rohkem mulle meeldis kuulata muusikat ja tantsida.
Saša S.: Mulle meeldis see päev.
Vika: Mulle meeldis sellel päeval kõik.
Violeta: Eriti meeldis mulle käia jalgupidi vees.
Lera: Eriti meeldis mulle korjata kive.
Maksim: Mulle meeldis mängida jalgpalli vees.
Ilja G. : Mulle meeldis visata kive.
Ilja L. : Mulle meeldis mängida jalgpalli vees.
Roma: Mulle  meeldis visata kive.
Edik: Mulle meeldis spordipäeval kõik.









Комментариев нет:

Отправить комментарий